Emaitzak: 46

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (7)
Las ventanas con la propiedad Overlay, se superponen a las demás del mismo tipo que ya se encuentren abiertas, pasando a primer plano. Overlay propietatea duten leihoak lehendik irekita dauden mota bereko beste leihoei gainjartzen zaizkie, eta lehen planora pasatzen dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En primer plano se ejecutará el programa principal, en donde se pueden distinguir tres partes: Aurreko planoan programa nagusia exekutatuko da, eta han hiru zati bereiz ditzakegu:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Si situamos el cursor del ratón fuera de la ventana B (dentro de A), y pulsamos el botón izquierdo del ratón, la nueva ventana activa, la A, pasa a primer plano, quedando la anterior oculta en segundo plano. Saguaren kurtsorea B leihotik kanpo jartzen badugu (A leihoaren barruan), eta saguaren ezkerreko botoia sakatzen badugu, aktibo den leiho berria (A leihoa) lehen planora pasatuko da, eta aurreko leihoa bigarren planoan ezkutatuta geratuko da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Aunque pulsemos con el ratón fuera de la ventana C, ésta seguirá en primer plano hasta que se cierre. Nahiz eta saguarekin C leihotik kanpo sakatu, C leihoak lehen planoan jarraituko du, ixten den arte.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El envío de las órdenes se realizará en primer plano y la recepción de las respuestas en segundo plano. Aginduak aurreko planoan bidaliko dira eta erantzunak atzeko planoan jasoko dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En primer plano el programa main() que se ejecuta a la velocidad que marca la CPU, en segundo plano la función ISR que se ejecuta 18 veces por segundo. Lehen planoan main() programa exekutatzen da, PUZak finkatutako abiaduran; bigarren planoan, berriz, ISR funtzioa exekutatzen da, segundoko 18 aldiz.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

el programa en primer plano ejecutando una tarea cualquiera y la rutina ISR de comunicaciones en segundo plano atendiendo la peticiones hardware del puerto. programak, aurreko planoan, edozein eginbehar exekutatzen du, eta ISR komunikazio-errutinak atakaren hardware-eskaerei erantzuten die atzeko planoan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (4)
Si se han definido los ejes X (primer eje) y Z (segundo eje), el plano de trabajo será ZX (eje Z como abscisas y eje X como ordenadas) y el eje longitudinal el Z. X ardatza (lehenengoa) eta Z ardatza (bigarrena) zehaztu badira, laneko planoa ZX izango da (Z abzisa-ardatza eta X ordenatu-ardatza).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En función del primer desplazamiento programado en el plano, la herramienta se desplaza perpendicular a la trayectoria sobre su punto inicial. Planoan programatu den lehen desplazamenduaren arabera, hasierako puntutik ibilbidearen perpendikularrera mugituko da erreminta.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El primer desplazamiento programado en el plano podrá ser lineal o circular. Planoan programatutako lehen desplazamendua lineala edo zirkularra izan daiteke.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

"1" Al primer eje del plano de trabajo (eje de abscisas). "1" Lan-planoaren lehen ardatzari (abszisa-ardatza).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Informatika eta komunikazioa (1)
Cuando los colores de primer plano y de fondo tienen un tono similar, pueden no proporcionar suficiente contraste en las pantallas monocromáticas, así como a las personas con diferentes tipos de deficiencias de percepción de los colores. Lehen eta atzeko planoko koloreek antzeko tonua dutenean, baliteke behar adinako konstrasterik ez eskaintzea pantaila monokromatikoetan, eta koloreak hautemateko urritasunak dituzten pertsonentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (7)
La proporción correcta y el equilibrio del rostro, siempre y cuando éste sea observado en un primer plano y de modo frontal, nos lleva a dividir toda el área en tres partes aproximadamente iguales para realizar la pertinente comprobación de si el rostro en cuestión tiene la configuración correcta (Figura 2.4). Aurpegiaren proportzioa zuzena eta orekatua den ikusteko (betiere lehen planotik eta aurretik begiratuta), eremu guztia hiru zati ia berdinetan banatzen dugu (2.4. irudia).

Materiala: Elektroestetika

Se realizará una fotografía del antes y una del después ( primer plano y zona concreta objeto del tratamiento ) Tratamenduaren aurretik argazki bat aterako da, eta beste bat, tratamenduaren ondoren (lehen planokoa eta tratamendua aplikatuko den gune jakinarena).

Materiala: Elektroestetika

- Fotografiar el rostro limpio y un primer plano de las cejas. - Aurpegi garbiaren argazkia eta bekainen lehen planoko argazkia atera.

Materiala: Elektroestetika

Fotografiar el rostro con el diseño y un primer plano de las cejas Aurpegiaren eta diseinuaren argazkia eta bekainen lehen planoko argazkia atera.

Materiala: Elektroestetika

Fotografiar el rostro y un primer plano de las cejas micropigmentadas. Aurpegiaren argazkia eta mikropigmentatutako bekainen lehen planoko argazkia atera.

Materiala: Elektroestetika

- Fotografiar el rostro limpio y un primer plano de los labios. - Aurpegi garbiaren argazkia eta ezpainen lehen planoko argazkia atera.

Materiala: Elektroestetika

Fotografiar el rostro con el diseño y un primer plano de los labios. Aurpegiaren eta diseinuaren argazkia eta ezpainen lehen planoko argazkia atera.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (21)
En el cine primitivo se suponía que el primer plano representaba objetos vistos con una lupa o a través de un telescopio, pero poco a poco, los cineastas de los años veinte fueron organizando el valor expresivo del primer plano dentro de la gramática audiovisual. Hasierako zineman, lehen planoak lupa edo teleskopio batekin ikusitako objektuak irudikatzen zituela suposatzen zen, baina pixkanaka lehen planoaren adierazpen-balioa ikus-entzunezko gramatikaren baitan antolatzen hasi ziren hogeiko hamarkadako zinemagileak.

Materiala: Irudia

Por ejemplo, a un primer plano de unos ojos le puede seguir un plano general, sugiriendo que es lo que los ojos están viendo; pero siempre con una finalidad narrativa y teniendo la certeza de que el espectador va a comprender nuestra sugerencia. Esate baterako, begi batzuen lehen planoaren ondotik plano orokor bat etor daiteke, begiak zer ikusten ari diren iradoki nahian, betiere narrazioaren xedeari begira eta ikusleak gure iradokizuna ulertuko duen ziurtasun osoa izanik.

Materiala: Irudia

El primer plano: el alma del cine. Lehen planoa: zinemaren arima.

Materiala: Irudia

Entre el teatro y el cine existen grandes diferencia expresivas, pero el recurso del primer plano, propio del cine, es fundamental. Antzerkiaren eta zinemaren artean, adierazpen-desberdintasun handiak daude, baina lehen planoa, zinemaren beraren baliabidea, funtsezkoa da.

Materiala: Irudia

El primer plano es una fuente continua de posibilidades estéticas para el cine: Lehen planoa posibilitate estetikoen iturri agortezina da zinemarako:

Materiala: Irudia

Un acercamiento psicológico del espectador, que gracias al primer plano se acerca al sentir del personaje, por ejemplo mostrando unas manos nerviosas, el tic de un pie o una mueca con la boca. Adibidez, ikuslearen hurreratze psikologikoa, lehen planoari esker pertsonaiaren sentimenduetara hurbiltzen dena. Adibidez, esku artega, oinetako nerbio-tika edo ahoko keinu bat erakustea.

Materiala: Irudia

Grabar ejemplos de la escala de planos: plano detalle, primer plano, plano medio, plano americano, plano general, plano conjunto, etc. Plano-eskalen adibideak grabatzea: xehetasun-planoa, lehen planoa, erdiko planoa, plano amerikarra, plano orokorra, multzo-planoa, etab.

Materiala: Irudia

Hay que profundizar en el plano medio y primer plano, con las variaciones de la posición de los dos personajes. Erdiko planoa eta lehen planoa sakondu beharra dago, bi pertsonaien posizioen aldaketekin.

Materiala: Irudia

o El primer plano:a diferencia del teatro, el cine ofrece la oportunidad de acercarnos a los detalles y personajes que aparecen en la escena. o Lehen planoa:antzerkiak ez bezala, eszenan agertzen diren xehetasunetara eta pertsonaiengana hurbiltzeko aukera ematen du zinemak.

Materiala: Irudia

El primer avance es la alternancia en una misma escena de planos generales y primeros planos. Eszena berean plano orokorrak eta lehen planoak txandakatzea da lehen aurrerapena.

Materiala: Irudia

Zehar-lerroa (2)
La variación de la burbuja nos indicará si el eje, aún estando paralelo al primer plano, se encuentra situado de forma oblicua. Burbuilaren aldaketak adieraziko du ea ardatza, nahiz eta lehenengoarekiko paralelo egon, modu zeiharrean ezarrita dagoen.

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Si la medida es correcta en este sentido, implicará que el error proviene del paralelismo con el primer plano. Neurria, alde horretatik, zuzena baldin bada, horrek adieraziko du errorea lehenengo planoarekiko paralelismotik datorrela.

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Además, la complejidad de las nuevas relaciones sociocomunitarias, con la reivindicación de un papel activo por parte de la ciudadanía, supone una ruptura de estos esquemas de trabajo, ya que viene a situar en un primer plano a la comunidad y cuestiona el papel que esta ha jugado hasta hace poco en la cultura. Gainera, harreman soziokomunitario berriak konplexuak izateak eta herritarrek rol aktiboko aldarrikapena egiteak lan-eskema horiek haustea dakar. Izan ere, komunitatea lehen mailan jartzen du, eta zalantzan jartzen du orain dela gutxi arte kulturan izan duen rola.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua